عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



بررسی انواع محصولات و تجهیزات آشپزخانه صنعتی از قبیل انواع کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی ریلی ، کباب پز تابشی چند منظوره سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، سیخ شوی هگزاگونال ، سرخ کن دو سبده ، فر پیتزا ریلی ، فر کته پز ریلی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری و آدرس kababpaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 124
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 506
:: باردید دیروز : 285
:: بازدید هفته : 506
:: بازدید ماه : 2046
:: بازدید سال : 10301
:: بازدید کلی : 12980

RSS

Powered By
loxblog.Com

بررسی انواع محصولات و تجهیزات آشپزخانه صنعتی از قبیل انواع کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی ریلی ، کباب پز تابشی چند منظوره سالاماندر ، کباب پز تابشی خ

سرویس کولر آبی در رباط کریم – تماس با شماره 09105254154
یک شنبه 28 مرداد 1403 ساعت 16:40 | بازدید : 2 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

سرویس کولر آبی در رباط کریم یکی از خدماتی است که توسط مجموعه آسان پکیج ارائه می شود. آیا تا حالا برایتان پیش آمده که کولر آبی شما وسط تابستان خراب شود و ندانید که برای تعمیر آن باید چکار کنید؟ آیا می دانید با سرویس به موقع کولر آبی احتمال خرابی آن را به حداقل می رسانید؟ ما در مجموعه آسان پکیج با سال ها تجربه و دانش فنی همراه با مجریانی کاربلد و با تجربه در کنار شما هستیم تا خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی را به بهترين شکل ممکن برای شما انجام دهیم. پس اگر شما هم تمایل دارید جز مشتریان راضی این مجموعه باشید، می توانید با شماره قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما 

سرویس کولر آبی در رباط کریم

سرویس کولر آبی در رباط کریم تنها با یک تماس قابل انجام است . خیلی نباید نگران سرویس دوره ای کولر آبی خود باشید. سرویس کولر آبی به صورت سالانه انجام می پذیرد. همچنین به دلیل تعداد قطعاتی که در کولر آبی به کار رفته است هزینه آن کم بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.

با خیال راحت سرویس کولر آبی در رباط کریم را می توانید به متخصصین آسان پکیج بسپارید. انواع مدل کولر آبی که توسط متخصصین ما پذیرفته می شوند عبارت اند از :

  • تعمیر آبی کوچک و بزرگ ثابت
  • تعمیر کولر آبی بدون تسمه
  • تعمیر کولر آبی پرتابل
  • تعمیر کولر آبی سلولزی

همچنین به طور کل چون مکانیزم تمام کولرهای آبی در برندهای مختلف به یک صورت است. از این رو تمامی برندها توسط متخصصین ما پذیرفته خواهند شد.

  • تعمیرات کولر آبی آبسال
  • تعمیرات کولر آبی برفاب
  • تعمیرات کولر آبی انرژی
  • تعمیر کولر آبی آزمایش
  • تعمیرات کولر آبی سپهر الکتریک
  • تعمیرات کولر موتوژن
  • تعمیرات کولر آبی جهان افروز، تهویه البرز، لورچ، آدمیرال، ایران شرق، تندر، کاوه و …

مراحل سرویس کولر آبی:

1- اطمينان از عدم اتصال فاز به کولر و خاموش بودن آن

2- تعویض پوشالها با توجه به سايز آن (قبل از جاگذاري بهتر است پوشالها خیس شود)

3- زدودن گرد و غبار دينام و پمپ و روغنکاری آنها (روغن كاري ٢ ياتاقان الكتروپمپ ضروري است)

4- آچاركشي و اطمینان از محکم بودن پیچ و مهره ها و اتصالات

5- بررسی شل یا سفت بودن تسمه کولر آبی

6- نظافت و شستن كف و ديواره هاى كولر

7-چک کردن برزنت كانال براى نبودن درز

8- كنترل شلنگ آب و تعويض آن در صورت خشك شدن يا درز داشتن و نظافت ناودان ها مسير آبرو در جهت هدايت بهينه آب

9- كنترل سلامت موتورها (آب تخليه شده باشد) با روشن كردن كليدها

10- گرفتن لقي بيش از حد موتور با واشر مخصوص

11- تميز كردن شناور، تنظيم و كنترل عملكرد

12- روشن كردن كولر، بازديد كامل و اطمينان از كاركرد بی نقص تمام قطعات.


سرویس کولر آبی در رباط کریم

سرویس کولر آبی در رباط کریم


هزینه سرویس کولر آبی

هزینه سرویس کولر آبی در رباط کریم با توجه به قطعات به کار رفته محاسبه می شود. با این حال شما می توانید به راحتی و قبل از اینکه اقدام به سرویس کولر آبی خود نمایید تنها با یک تماس از این هزینه ها مطلع شوید. البته باید به یاد داشته باشیدکه معمولا بخش زیادی از هزینه های سرویس شامل خرید پوشال و یا تعویض تسمه و دیگر موارد است . معمولا شست و شو را هم که خودتان می توانید انجام دهید . پس خیلی نگران هزینه سرویس کولر آبی در رباط کریم نباشید . قیمت های ارائه شده در مجموعه آستان پکیج بر اساس نرخ نامه های ارائه شده از سوی اتحادیه و شرکت های نمایندگی ارائه می شود. ما به شما تضمین کیفیت را می دهیم . تعداد مشتریان ما نشان دهنده کیفیت بالای فعالیت ها ما است .

تعمیر کولر آبی در رباط کریم

تعمیر کولر آبی در رباط کریم با فرایند سرویس کولر آبی در رباط کریم تفاوت دارد. با این حال در برخی مواقع فرآیند تعمیر و سرویس هر دو توسط کارشناسان ما انجام می شود. در واقع باید به این نکته توجه داشت که انجام اقدامات گفته شده توسط سرویس کار کولر آبی به این علت است که کولر دیرتر خراب و فرسوده شود. اما اگر کولر خراب شد و یا ایرادی داشت این بار باید دست به آچار شد و عیب آن را با ریشه یابی و تخصص مرتفع نمود.

تعمیر کولر آبی در رباط کریم یکی از پرتقاضاترین خدمات مجموعه آسان پکیج در فصول گرم سال علی الخصوص تابستان است. تعمیرکار کولر آبی ماهر با انجام اقدامات لازم، بازدهی این تجهیزات تا مقدار بالایی بالا می برد. اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال تعمیرکار کولر آبی متخصص و با تجربه هستید می توانید روی پرسنل مجموعه آسان پکیج حساب کنید.

تعمیر کولر آبی در رباط کریم شامل عیب یابی کولر در صورت بروز علائمی نظیر: کولر آبی روشن نمی شود، باد خنک نمی زند، بادی از کولر خارج نمی شود، از کولر آب به بیرون پاشیده می شود، صدای ناهنجار از کولر خارج می شود، دور تند یا کند کولر کار نمی کند و… می شود. در اینصورت تعمیرکار کولر آبی به عیب یابی و رفع مشکل به وجود آمده می پردازد.

تعمیرکار کولر آبی خوب و ماهر ضمن عیب یابی کولر آبی و رفع مشکل به وجود آمده، پاکسازی و شستشوی نقاط قابل شستشو، بررسی چکه کردن آب، تعویض پوشال کولر آبی، سرویس حلزونی و فولی ها، بررسی کلید و سیم کشی، تعویض تسمه کولر و تعمیر دینام کولر و روغن کاری یاتاقان کولر و خاک گیری کانال کولر را نیز انجام می دهد تا از بروز مشکلات آتی و تجدید هزینه کولر آبی برای شما جلوگیری نماید.

نصب کولر آبی در رباط کریم

نصب کولر آبی در رباط کریم توسط مجموعه اسان پکیج به آسانی انجام می شود. اگر می خواهید کولر آبی خود را جا به جا کنید یا به تازگی یک کولر آبی برای منزل و محل کار خود تهیه کرده اید می توانید به راحتی با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره ور اهنمایی های ما به راحتی استفاده نمایید. نکته قابل توجه این است که مشاوره های ارائه شده به صورت تلفنی برای شما عزیزان به صورت رایگان است.

مجموعه اسان پکیج با داشتن سال ها تجربه در زمینه سرویس کولر آبی ، تعمیر و نصب کولر آبی در رباط کریم اماده سرویس دهی به شما عزیزان است . ما در این مجموعه تمام خدمات از جمله تعمیر و سرویس کولر آبی را همراه با گارانتی تضمین کیفیت به شما عرضه می کنیم.اگر به تعمیر تخصصی کولر آبی نیاز دارید همین الان با ما تماس بگیرید تا همکاران ما مشکل را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه برطرف کنند.


معرفی دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج

در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید از دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج نیز استفاده نمایید. برخی از این خدمات که در شهر رباط کریم ارائه می شود شامل موارد زیر است . شما میتوانید برای دریافت این خدمات به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر بخاری در رباط کریم

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر بخاری در رباط کریم شناخته می شود. آسان پکیج دارای نمایندگی نصب، راه اندازی، سرویس و خدمات پس از فروش برندهای مطرح ایران است. فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال هستید. شما میتوانید به راحتی جهت دریافت خدمات تعمیر بخاری در رباط کریم با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید . مجموعه اسان پکیج با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر انواع بخاری ، میت وانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع خدمات حرفه ای و تخصصی را به شما ارائه دهد .

نمایندگی تعمیر آبگرمکن در رباط کریم

مجموعه اسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر آبگرمکن در رباط کریم شناخته می شود. فرقی نمی کند که ابگرمکن شما از نوع زمینی باشد یا از نوع دیواری شما می توانید به راحتی با تماس با شماره 09105254154 از خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج استفاده کنید.

تیم تخصصی اسان پکیج در زمینه تعمیر و سرویس انواع آبگرمکن های دیواری و زمینی تجربه و مهارت بالایی دارد . شما میتوانید سرویس های دوره و خدمات تعمیر و حتی نصب مجدد آبگرمکن را به پرسنل با تجربه و متخصص اسان پکیج بسپارید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینه رسوب زدایی ، سرویس دوره ای ، نشتی زدایی و موارد دیگر فعالیت می کند .

نمایندگی ایران رادیاتور در رباط کریم

نمایندگی ایران رادیاتور در رباط کریم مجموعه آسان پکیج است. شما میتوانید برای دریافت خدمات ما به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. این مجموعه به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه نصب و تعمیر انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور در شهر رباط کریم شناخته می شود. شما میتوانید به راحتی برای تامین قطعه، تعمیر پکیج، سرویس ماهانه، سرویس دوره ای و یا حتی دریافت مشاوره با مجموعه ما در تماس باشید.

نمایندگی بوتان در رباط کریم

نمایندگی بوتان در رباط کریم

نمایندگی بوتان در رباط کریم

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی بوتان در رباط کریم شناخته می شود. شما میتوانید به راحتی برای تعمیر پکیج و کولر گازی خود با شماره 09105254154 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به راحتی مشکل پکیج شما را حل کنند. فرقی نمی کند که پکیج شما چه مدلی از محصولات بوتان است. شما میتوانید به راحتی با این مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تعمیر برد پکیج در رباط کریم

فرآیند تعمیر برد پکیج در رباط کریم در مجموعه آسان پکیج به آسانی انجام می شود. قبل از هرچیز باید به این نکته واقف باشید که برد پکیج دارای مدل های مختلفی می باشد. شما ممکن است از برند های مختلف پکیج استفاده نمایید ، هر کدام از این برند ها و برد های متفاوتی را در محصولات خود قرار می دهند. به همین دلیل برای تعمیر برد پکیج در رباط کریم باید به سراغ مجموعه ای حرفه ای و متخصص رفت. مجموعه اسان پکیج به عنوان یکی از مراکز حرفه ای تخصصی در زمینه تعمیر برد پکیج در رباط کریم فعالیت می کند . تعمیر و رفع عیب انواع برد پکیج بوتان وایران رادیاتور و ایساتیس و غیره به راحتی در مجموعه ایسان پکیج انجام می شود.و شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و خدمات تعمیر برد پکیج در رباط کریم با شماره 09105254154 به عنوان پشتیبانی مجموعه اسان پکیج تماس گرفته و از خدمات و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید .

سرویس کولر گازی در رباط کریم تنها با یک تماس

مهمترین هدف ما در اسان پکیج، صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. ما قادر خواهیم بود در مدت زمان کوتاهی نیروی متخصص را به محل مد نظر شما ارسال کنیم تا فرایند تعمیر و سرویس کولر گازی در رباط کریم را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همچنین شما می توانید با شماره درج شده در سایت برای دریافت مشاوره به راحتی اقدام نمایید. تیم مشاوره مجموعه آسان پکیج همگی دارای دانش و تخصص حرفه ای در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی در رباط کریم هستند. حتی در برخی موارد افرادی که جهت دریافت خدمات تعمیر با مجموعه تماس داشته اند توسط تیم مشاورین ما رفع ایراد شده و دیگر نیازی به اعزام تعمیرکار نبوده است.

 

تعمیر پکیج و کولر گازی به صورت حرفه‌ای

مجموعه آسان پکیج به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت می‌کند. ما به عنوان یک مجموعه پیشرو متعهد هستیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. به همین دلیل تیم ما متشکل از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها است. همچنین ما بالاترین سطح کیفیت در وسایل و لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت 100 درصد مشتریان خود را جلب کنیم. طیف بالای خدمت در شهرهای مختلف تهران، لواسان، پرند، پردیس، اسلامشهر با بیش از 1000 مشتری نشان دهنده کیفیت بالای کار ما است.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش انواع پکیج و کولر گازی است.



:: برچسب‌ها: سرویس کولر آبی در رباط کریم , هزینه سرویس کولر آبی , تعمیر کولر آبی در رباط کریم , نصب کولر آبی در رباط کریم , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سرویس کولر آبی در نسیم شهر – تماس با شماره 09105254154
یک شنبه 28 مرداد 1403 ساعت 16:6 | بازدید : 4 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

 

سرویس کولر آبی در نسیم شهر یکی از خدماتی است که توسط مجموعه آسان پکیج ارائه می شود. آیا تا حالا برایتان پیش آمده که کولر آبی شما وسط تابستان خراب شود و ندانید که برای تعمیر آن باید چکار کنید؟ آیا می دانید با سرویس به موقع کولر آبی احتمال خرابی آن را به حداقل می رسانید؟ ما در مجموعه آسان پکیج با سال ها تجربه و دانش فنی همراه با مجریانی کاربلد و با تجربه در کنار شما هستیم تا خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی را به بهترين شکل ممکن برای شما انجام دهیم. پس اگر شما هم تمایل دارید جز مشتریان راضی این مجموعه باشید، می توانید با شماره قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما 

سرویس کولر آبی در نسیم شهر

سرویس کولر آبی در نسیم شهر تنها با یک تماس قابل انجام است . خیلی نباید نگران سرویس دوره ای کولر آبی خود باشید. سرویس کولر آبی به صورت سالانه انجام می پذیرد. همچنین به دلیل تعداد قطعاتی که در کولر آبی به کار رفته است هزینه آن کم بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که کولرهای آبی همچنان یکی از پرمصرف ترین سیستم های تهویه هوا در ایران به شمار می روند و همین موضوع اهمیت شناخت ایرادات احتمالی در این وسیله و نحوه تعمیر آن را نشان می دهد. به همین دلیل می توانید به سرویس های دوره ای و منظم سالانه به راحتی از هزینه های سنگین تعمیر کولر آبی جلوگیری کنید .

اگر کولر آبی شما مانند گذشته خنک نمی کند یا به هر شکل دیگری خراب است ، همین امروز از طریق شماره های داخل سایت با مجموعه آسان پکیج تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید که تابستان امسال خود ، خانواده و یا کارمندانتان راحت خواهند بود.

تکنسین های ما در کل مناطق نسیم شهر در دسترس هستند و پس از تماس شما در کمتر از یک ساعت جهت سرویس و تعمیر کولر آبی ، عیب یابی و بررسی ، تعویض قطعات و جایگزینی و نصب کولر آبی در محل حاضر می شوند. قیمت گذاری تعمیر کولر آبی در مجموعه آسان پکیج مطابق نرخ تایید شده اتحادیه و در تمام مناطق ثابت می باشد.

مراحل سرویس کولر آبی

در سرویس سالانه راه اندازی کولر آبی اگر خرابی خاصی در کار نباشد این موارد بررسی و تنظیم می شود:

  • تعویض پوشال کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • آب بندی کف کولر
  • رگلاژ تسمه
  • چک کردن پمپ کولر آبی
  • چک کردن الکتروموتور و تنظیم جای آن
  • چک کردن مسیر باد کولر
  • تنظیم فلوتر کولر
  • بررسی مسیر آب ورودی به کولر و شیرآلات و اتصالات کولر

در هر کدام از این قسمت ها ممکن است ایرادی بوجود آمده باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعاتی داشته باشد. در این صورت تعمیرکار کولر آبی مجموعه آسان پکیج حتما با شما هماهنگ می کند و با موافقت شما اقدام به خرید قطعات مورد نظر و نصبشان برای کولر آبی شما می نماید.

شایان ذکر است که تعویض پوشال برای راه اندازی کولر آبی هایی کاربرد دارند که قاعدتا از پوشال استفاده می کنند. برخی کولرهای جدید بجای پوشال با پد سلولزی استفاده می کنند. پدهای سلولزی کارایی بیشتری دارند اما جایگاهشان در کولر آبی مشابه پوشال است.


سرویس کولر آبی در نسیم شهر

سرویس کولر آبی در نسیم شهر


هزینه سرویس کولر آبی

هزینه سرویس کولر آبی در نسیم شهر با توجه به قطعات به کار رفته محاسبه می شود. با این حال شما می توانید به راحتی و قبل از اینکه اقدام به سرویس کولر آبی خود نمایید تنها با یک تماس از این هزینه ها مطلع شوید. البته باید به یاد داشته باشیدکه معمولا بخش زیادی از هزینه های سرویس شامل خرید پوشال و یا تعویض تسمه و دیگر موارد است . معمولا شست و شو را هم که خودتان می توانید انجام دهید . پس خیلی نگران هزینه سرویس کولر آبی در نسیم شهر نباشید . قیمت های ارائه شده در مجموعه آستان پکیج بر اساس نرخ نامه های ارائه شده از سوی اتحادیه و شرکت های نمایندگی ارائه می شود. ما به شما تضمین کیفیت را می دهیم . تعداد مشتریان ما نشان دهنده کیفیت بالای فعالیت ها ما است .

تعمیر کولر آبی در نسیم شهر

تعمیر کولر آبی در نسیم شهر با فرایند سرویس کولر آبی در نسیم شهر تفاوت دارد. با این حال در برخی مواقع فرآیند تعمیر و سرویس هر دو توسط کارشناسان ما انجام می شود. در واقع باید به این نکته توجه داشت که انجام اقدامات گفته شده توسط سرویس کار کولر آبی به این علت است که کولر دیرتر خراب و فرسوده شود. اما اگر کولر خراب شد و یا ایرادی داشت این بار باید دست به آچار شد و عیب آن را با ریشه یابی و تخصص مرتفع نمود.

معمولاً هر یک از عیب های کولر آبی نشانه های مشخصی دارد. سیستم کولر آبی خیلی پیچیده نیست و به راحتی می توانید با شناخت ساده ای از اجزا مکانیکی و الکترونیکی این نوع کولرها به مشکلات پی برد. اما برای حل این مشکلات نیاز به دانش و تجربه بالایی است. حتی جا انداختن یک تسمه ساده هم می تواند باعث خرابی بیشتر در کولر شما شود ! شما میتوانید به راحتی برخی از مشکلات فنی کولر های آبی را برطرف کنید ولی تاکید ما بر این است که از متخصصین ما برای برطرف کردن مشکل کولر آبی کمک بگیرید.

نصب کولر آبی در نسیم شهر

نصب کولر آبی در نسیم شهر توسط مجموعه اسان پکیج به آسانی انجام می شود. اگر می خواهید کولر آبی خود را جا به جا کنید یا به تازگی یک کولر آبی برای منزل و محل کار خود تهیه کرده اید می توانید به راحتی با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره ور اهنمایی های ما به راحتی استفاده نمایید. نکته قابل توجه این است که مشاوره های ارائه شده به صورت تلفنی برای شما عزیزان به صورت رایگان است.

مجموعه اسان پکیج با داشتن سال ها تجربه در زمینه سرویس کولر آبی ، تعمیر و نصب کولر آبی در نسیم شهر اماده سرویس دهی به شما عزیزان است . ما در این مجموعه تمام خدمات از جمله تعمیر و سرویس کولر آبی را همراه با گارانتی تضمین کیفیت به شما عرضه می کنیم.اگر به تعمیر تخصصی کولر آبی نیاز دارید همین الان با ما تماس بگیرید تا همکاران ما مشکل را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه برطرف کنند.


معرفی دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج

در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید از دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج نیز استفاده نمایید. برخی از این خدمات که در شهر نسیم شهر ارائه می شود شامل موارد زیر است . شما میتوانید برای دریافت این خدمات به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر بخاری در نسیم شهر

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر بخاری در نسیم شهر شناخته می شود. آسان پکیج دارای نمایندگی نصب، راه اندازی، سرویس و خدمات پس از فروش برندهای مطرح ایران است. فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال هستید. شما میتوانید به راحتی جهت دریافت خدمات تعمیر بخاری در نسیم شهر با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید . مجموعه اسان پکیج با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر انواع بخاری ، میت وانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع خدمات حرفه ای و تخصصی را به شما ارائه دهد .

نمایندگی تعمیر آبگرمکن در نسیم شهر

مجموعه اسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر آبگرمکن در نسیم شهر شناخته می شود. فرقی نمی کند که ابگرمکن شما از نوع زمینی باشد یا از نوع دیواری شما می توانید به راحتی با تماس با شماره 09105254154 از خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج استفاده کنید.

تیم تخصصی اسان پکیج در زمینه تعمیر و سرویس انواع آبگرمکن های دیواری و زمینی تجربه و مهارت بالایی دارد . شما میتوانید سرویس های دوره و خدمات تعمیر و حتی نصب مجدد آبگرمکن را به پرسنل با تجربه و متخصص اسان پکیج بسپارید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینه رسوب زدایی ، سرویس دوره ای ، نشتی زدایی و موارد دیگر فعالیت می کند .

نمایندگی ایران رادیاتور در نسیم شهر

نمایندگی ایران رادیاتور در نسیم شهر مجموعه آسان پکیج است. شما میتوانید برای دریافت خدمات ما به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. این مجموعه به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه نصب و تعمیر انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور در شهر نسیم شهر شناخته می شود. شما میتوانید به راحتی برای تامین قطعه، تعمیر پکیج، سرویس ماهانه، سرویس دوره ای و یا حتی دریافت مشاوره با مجموعه ما در تماس باشید.

نمایندگی بوتان در نسیم شهر

نمایندگی بوتان در نسیم شهر

نمایندگی بوتان در نسیم شهر

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی بوتان در نسیم شهر شناخته می شود. شما میتوانید به راحتی برای تعمیر پکیج و کولر گازی خود با شماره 09105254154 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به راحتی مشکل پکیج شما را حل کنند. فرقی نمی کند که پکیج شما چه مدلی از محصولات بوتان است. شما میتوانید به راحتی با این مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تعمیر برد پکیج در نسیم شهر

فرآیند تعمیر برد پکیج در نسیم شهر در مجموعه آسان پکیج به آسانی انجام می شود. قبل از هرچیز باید به این نکته واقف باشید که برد پکیج دارای مدل های مختلفی می باشد. شما ممکن است از برند های مختلف پکیج استفاده نمایید ، هر کدام از این برند ها و برد های متفاوتی را در محصولات خود قرار می دهند. به همین دلیل برای تعمیر برد پکیج در نسیم شهر باید به سراغ مجموعه ای حرفه ای و متخصص رفت. مجموعه اسان پکیج به عنوان یکی از مراکز حرفه ای تخصصی در زمینه تعمیر برد پکیج در نسیم شهر فعالیت می کند . تعمیر و رفع عیب انواع برد پکیج بوتان وایران رادیاتور و ایساتیس و غیره به راحتی در مجموعه ایسان پکیج انجام می شود.و شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و خدمات تعمیر برد پکیج در نسیم شهر با شماره 09105254154 به عنوان پشتیبانی مجموعه اسان پکیج تماس گرفته و از خدمات و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید .

سرویس کولر گازی در نسیم شهر تنها با یک تماس

مهمترین هدف ما در اسان پکیج، صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. ما قادر خواهیم بود در مدت زمان کوتاهی نیروی متخصص را به محل مد نظر شما ارسال کنیم تا فرایند تعمیر و سرویس کولر گازی در نسیم شهر را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همچنین شما می توانید با شماره درج شده در سایت برای دریافت مشاوره به راحتی اقدام نمایید. تیم مشاوره مجموعه آسان پکیج همگی دارای دانش و تخصص حرفه ای در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی در نسیم شهر هستند. حتی در برخی موارد افرادی که جهت دریافت خدمات تعمیر با مجموعه تماس داشته اند توسط تیم مشاورین ما رفع ایراد شده و دیگر نیازی به اعزام تعمیرکار نبوده است.

 

تعمیر پکیج و کولر گازی به صورت حرفه‌ای

مجموعه آسان پکیج به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت می‌کند. ما به عنوان یک مجموعه پیشرو متعهد هستیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. به همین دلیل تیم ما متشکل از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها است. همچنین ما بالاترین سطح کیفیت در وسایل و لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت 100 درصد مشتریان خود را جلب کنیم. طیف بالای خدمت در شهرهای مختلف تهران، لواسان، پرند، پردیس، اسلامشهر با بیش از 1000 مشتری نشان دهنده کیفیت بالای کار ما است.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش انواع پکیج و کولر گازی است.



:: برچسب‌ها: سرویس کولر آبی در نسیم شهر , هزینه سرویس کولر آبی , تعمیر کولر آبی در نسیم شهر , نصب کولر آبی در نسیم شهر , نمایندگی تعمیر بخاری در نسیم شهر , نمایندگی تعمیر آبگرمکن در نسیم شهر , نمایندگی ایران رادیاتور در نسیم شهر , نمایندگی بوتان در نسیم شهر , سرویس کولر گازی در نسیم شهر , تعمیر برد پکیج در نسیم شهر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انواع نوار بهداشتی – بررسی 10 نکته در انتخاب مناسب
یک شنبه 28 مرداد 1403 ساعت 15:36 | بازدید : 1 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

انواع نوار بهداشتی یکبار مصرف در سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت ارائه می شود. شما می توانید برای خرید آنلاین نوار بهداشتی از محصولات ارائه شده در این فروشگاه استفاده نمایید.

انواع نوار بهداشتی – بررسی 10 نکته در انتخاب مناسب

انواع نوار بهداشتی در فروشگاه باعث می شود که بانوان در هنگام خرید دچار دغدغه در انتخاب شوند. با توجه به تابوهای جامعه قطعا خرید نوار بهداشتی یکی از مشکل ترین کار ها برای بانوان گرامی است. با این حال سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت با استفاده از سایت و اپلیکیشن خود به راحتی فرایند خرید آنلاین نوار بهداشتی را برای رفاه حال بانوان فراهم کرده است.

شما می توانید با راحتی با مراجعه به این بخش از سایت بر اساس نیاز خود اقدام به انتخاب از بین بهترین برند ها نموده و خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. حتی امکان ارسال این محصولات به شهر ها و استان های دیگر نیز وجود دارد. با توجه به تخفیف های ارائه شده در فروشگاه، خرید آنلاین از بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین ایران امری مقرون به صرفه و مناسب است.


انتخاب انواع نوار بهداشتی

انتخاب نوار بهداشتی مناسب دغدغه هر ماه زنان است. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا با ارائه مطالب کاربردی و مفید، کمی از این دغدغه کم کنیم. قاعدگی اتفاق سخت و آزاردهنده ای ست که هر ماه خانم ها تجربه می کنند؛ حتی خدا به نشانه همدردی، از این اتفاق به عنوان اذیتی برای زنان یاد کرده است.

در گذشته از ابزارهای مختلفی مثل خمیر چوب، پوست حیوانات، برگ گیاهان و پارچه های نخی برای جلوگیری از نشت خون قاعدگی استفاده می شد؛ اما امروزه ساخت نوار بهداشتی مناسب باعث شده است تا این دوران راحت lrmتر طی شود. در ادامه نکاتی پیرامون انواع نوار بهداشتی و نحوه انتخاب بهترین آن ها را ارائه کرده ایم؛ با ما همراه باشید.

نکته مهم:

باید دقت کنید که بسته به اندازه خونریزی خود به سرعت نوار بهداشتی را تعویض کنید. بین 3 تا 4 ساعت زمان نرمال تعویض نوار بهداشتی محسوب می شود. هرچه زمان تعویض طولانی تر شود امکان بروز بیماری های عفونی بیشتر می شود.


/


انواع نوار بهداشتی و مزایا و معایب هرکدام

با توجه به تنوع بالا، انتخاب نوار بهداشتی مناسب یکی از دغدغه های اصلی زنان است. در فروشگاه بامو مارکت انواع مختلفی از نوار بهداشتی متناسب با افراد ارائه می شود. قبل از اینکه در خصوص نوار بهداشتی های یکبار مصرف و بهترین مدل های انها صحبت کنیم بهتر است که کمی در خصوص انواع نوار بهداشتی صحبت کنیم. در این قسمت قصد داریم انواع نواربهداشتی ها را معرفی کنیم تا نقشی در انتخاب صحیح تان داشته باشیم.

نوار بهداشتی یکبار مصرف

اولین بار در سال ۱۹۲۰ ایده نواربهداشتی های یکبار مصرف اجرایی و تجاری شد و در دهه ۱۹۴۰ در مقیاس های بسیار وسیعی مورد استفاده قرار گرفت. ظاهر این پدها طی سالیان طولانی به ضخیم، باریک، فوق باریک، بالدار و ساده تغییر یافت. مزایا و معایب این نوع از محصولات شامل موارد زیر است:

مزایای نوار بهداشتی های یکبار مصرف

  • احساس نرمی و راحتی
  • تنوع بسیار زیاد برای افراد مختلف
  • احساس خشکی حین استفاده
  • امکان نشت بسیار کم

معایب نوار بهداشتی های یکبار مصرف

  • ایجاد حساسیت و عفونت برای برخی از زنان
  • پخش بوی بد هنگام قرارگرفتن در معرض هوا
  • گرا ن بودن آن در درازمدت
  • آسیب به محیط زیست
  • استفاده از مواد مضر در ساخت آن

پد پارچه ای

پد پارچه ای در گذشته مرسوم تر بودند؛ اما امروزه با توجه به مسائل زیست محیطی محصولات یکبار مصرف، مجددا شاهد افزایش تمایل به مصرف پدهای پارچه ای هستیم. این نوع پد ها معمولا از چند لایه پارچه نخی درست شده اند که در مقایسه با پدهای یکبار مصرف سازگاری بیشتری با بدن دارند. در ادامه به مزایا و معایب پدهای پارچه ای شاره خواهیم کرد.

مزایای پدهای پارچه ای

  • عدم نشت بوی بد
  • سازگار با محیط زیست
  • مقرون به صرفه
  • عدم ایجاد حساسیت

معایب پدهای پارچه ای

  • شستشوی سخت
  • امکان رشد باکتری و قارچ در صورت شستشوی غلط
  • سختی تعویض آن در بیرون از منزل

/


راهنمای انتخاب صحیح و خرید نوار بهداشتی

از آن جایی که هر زنی به خودی خود منحصر به فرد است، نحوه واکنش بدن او به فرآیند پریود هم متفاوت خواهد بود؛ همین موضوع منجر به ساخت انواع نوار بهداشتی های یکبار مصرف شده است. انتخاب نوار بهداشتی مناسب به ترجیح بدن شما بستگی دارد. عوامل مختلفی مثل نوع پوست، آناتومی بد، شدت خونریزی و سبک زندگی می تواند در انتخاب این محصولات موثر باشند. ما در ادامه به نکاتی برای بهترین انتخاب اشاره خواهیم کرد.

1 - شناخت کامل دوره قاعدگی تان

شناخت بدن و قاعدگی، اولین قدم برای انتخاب نوار بهداشتی مناسب است. همانطور که میدانید، شدت خونریزی در تمام روزهای پریود یکسان نیست؛ بنابراین لازم است انتخابتان متناسب با چرخه قاعدگی تان باشد. همچنین مهم است که بدانید در هر دوره از چند پد بهداشتی استفاده می کنید.

2 - شناخت ترکیبات به کاررفته در نوار بهداشتی

مواد به کاررفته در نوار بهداشتی را بشناسید. بسیاری از زنان فکر می کنند صرفا نرم و راحت بودن آن کافی است؛ در صورتی که ممکن است با انتخاب اشتباه دچار انواع عفونت ها یا حساسیت ها شوند. پدهایی که لایه خارجی آن ها پلاستیکی ست بیشترین حساسیت ها را ایجاد می کنند. اگر پوست حساسی دارید یا مستعد عفونت هستید، با دقت بیشتری انتخاب کنید! عموما پدهای پنبه ای با انواع پوست ها سازگار هستند.

3 - انتخاب یکی از انواع نوار بهداشتی

خوشبختانه تنوع نواربهداشتی ها مثل تنوع لباس ها بالاست و دستتان برای انتخاب باز است. شما می توانید با توجه به شرایط تان، نوار بهداشتی باریک، ضخیم، بالدار، ساده یا هر نوع دیگری را انتخاب کنید. تامپون ها و کاپ های قاعدگی هم گزینه هایی هستند که می توانید آن ها را هم در نظر داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات بهداشتی فروشگاه بامو مارکت به راحتی از بین انواع رند ها و مدل ها خرید خود را نهایی کنید.

4 - انتخاب سایز مناسب

انتخاب سایز اشتباه ممکن است شما را به دردسر بیندازد! احتمالا در اولین پریود مان پدی با سایز معمولی انتخاب می کنید و در طول دوره با توجه به حجم خونریزی متوجه خواهید شد که سایز انتخابی شما درست است یا خیر. اگر حجم خونریزی تان زیاد است، باید از پد هایی با سایز بزرگ تر استفاده کنید. قسمت پشتی نوار بهداشتی های مخصوص شب معمولا پهن تر است تا ملافه ها و لباس هایتان لک نشود.

5 - در نظر گرفتن میزان جذب نوار بهداشتی

حجم خونریزی lrmتان تعیین می کند که شما به نوار بهداشتی با جذب بالا نیاز دارید یا خیر. بسیاری از خانم ها از دو نوع نوار بهداشتی در طول دوره استفاده می کنند؛ برای روزهایی با خونریزی سنگین از پد با جذب بالا و برای سایر روزها از پد معمولی.

6 - سبک زندگی

علاوه بر حجم خونریزی و نوع بدن، سبک زندگی هم در انتخاب نوار بهداشتی مناسب مهم است. اگر ورزشکار هستید، نوار بهداشتی های نازک گزینه مناسب تری هستند و اگر ساعات زیادی را بیرون از خانه سپری می کنید، فارغ از حجم خونریزی، نوار lrmبهداشتی هایی با جذب بالا برایتان مناسب است.

ورزشکاران یا کسانی که فعالیت بدنی زیادی دارند باید از نوار بهداشتی بالدار و بزرگ استفاده کنند. بال ها جا به جایی پد را سخت می کنند و جلوی نشتی خون به لباس را می گیرند. این گونه می توان با خیال راحت تکان خورد و حرکت کرد و آسودگی خاطر داشت.
اگر کارهای زیادی روی سرتان ریخته و وقت ندارید هر چند ساعت یک بار پد خود را عوض کنید بهتر است از نوع مشبک نوار بهداشتی استفاده کنید. نوار بهداشتی مشبک تا مدت زیادی خون را در خودش نگه می دارد و جذب بالایی هم دارد.

7 - مواد اولیه و منسوجات

می توان گفت ویژگی های نوار بهداشتی خوب تماما وابسته به مواد به کار رفته در آن است. اصلا جنس و بافت پد بهداشتی تعیین می کند که نوار بهداشتی از چه مقدار قدرت جذب یا میزان خطر برای واژن برخوردار باشد. مواد و منسوجات به کار رفته در این محصولات، ویژگی های خوب نوار بهداشتی را به صورت کلی مشخص می کنند.

لطیف بودن سطح یک نوار بهداشتی برای انتخاب آن کافی نیست. اگر در رویه نوار بهداشتی پلاستیک به کار رفته باشد، هر چقدر هم که از بافتی نرم برخوردار باشد، می تواند برای فرد عوارضی نظیر خارش، عفونت و حساسیت ایجاد نماید و وی را در معرض خطرات طولانی مدت قرار دهد. افرادی که مستعد عفونت اند و پوست حساسی دارند، باید از نوار بهداشتی ضد حساسیت استفاده کنند.

سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، عفونت، نازایی، نقص سیستم ایمنی، دیابت و از جمله عوارض مصرف نوار بهداشتی ساخته شده از پلاستیک و مواد شیمیایی است. به مواد و منسوجات به کار رفته در محصول توجه کنید و لزوم طبیعی بودن آن ها را جدی بگیرید. غیر طبیعی و پلاستیکی بودن، نه تنها جزو ویژگی های نوار بهداشتی خوب نیست و به سلامت فیزیکی آسیب می زند؛ بلکه به محیط زیست هم زیان وارد می کند و آن را مورد تهاجم قرار می دهد.

8 - معطر بودن

خون و ترشحات دوران قاعدگی دارای بوی خاص خود هستند که می توانند برای بسیاری از اشخاص ناخوشایند باشند و موجب اذیت شدنشان شوند. به همین دلیل خیلی از نوار بهداشتی ها را معطر و با رایحه های ملایم و لطیف می سازند. ویژگی های نوار بهداشتی خوب به طور قطع معطر بودن را شامل نمی شود؛ چرا که مواد شیمیایی و عطری به کار رفته در این محصولات اکثرا حساسیت زا هستند و می توانند مشکلات زیادی پدید آورند. انتخاب نوار بهداشتی غیر معطر مطمئن تر و عاقلانه تر است و از صدمات احتمالی پیشگیری می کند.

9 - پنبه ای و مشبک

این مورد سلیقه ای است و بسته به حس افراد هنگام استفاده از نوار بهداشتی دارد. برخی در جنس پنبه ای که نرم تر و لطیف تر است، راحت تر اند و افراد دیگر نوع مشبک را ترجیح می دهند. نوار بهداشتی مشبک معمولا جذب بالاتری دارد و کمی خشک است. خشک بودن بافت یک نوار بهداشتی می تواند قرمزی، حساسیت و خارش ایجاد کند، اما این دلیل نمی شود که همه انواع مشبک چنین اثری داشته باشند. جذب بالا از کثیفی لباس جلوگیری می کند. نوار بهداشتی مشبک برای افرادی که پوست حساسی دارند بهترین گزینه است.

10 - قابلیت عبور هوا

محیط نوار بهداشتی معمولا مرطوب است و به همین علت مکان خوبی برای رشد قارچ ها و ایجاد عفونت می باشد. از جمله ویژگی های نوار بهداشتی خوب این است که هوا را در خود به جریان بیندازد و با عبور آن تنفس پوست را باعث شود. در غیر این صورت پوست خفه می شود.


/


خرید انواع نوار بهداشتی یکبار مصرف

حال که به خوبی با ویژگی های یک نوار بهداشتی مناسب آشنا شده اید بهتر است که با با انواع نوار بهداشتی هم آشنا شوید. در این بخش انواع مختلفی از نوار بهداشتی را که می تواند از سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت تهیه کنید برای شما لیست کرده ایم. البته در هنگام خرید دقت کنید چرا که با توجه به مشتریان و خرید آنلاین ممکن است موجودی برخی از کالاها و محصولات تمام شده باشد (البته نگران اتمام موجودی نباشید پرسنل و کارمندان بامو مارکت به صورت مستمر در تامین مجدد کالاها و رفاه حال شما در هنگام خرید انلاین تلاش می کنند.)

در بسیاری از ویژگی های نوار بهداشتی خوب به انواع آن اشاره شد و چند مورد از آن ها نیز بسته به سبک زندگی افراد به عنوان مثال توصیه شدند. متفاوت بودن طریقه زندگی و سلیقه ایجاب می کند که محصولات مختلفی نیز تولید و توزیع شوند و در دسترس افراد قرار بگیرند.

نکته مهم

نوع و مدل نوار بهداشتی روی بسته بندی ها قید شده است. شما می توانید با نگاه کردن به بسته بندی نوار بهداشتی نوع آن، جناس به کار رفته در آن و سایز آن را متوجه شوید.


انواع نوار بهداشتی ارائه شده در سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت

پد روزانه

نازک ترین نوع نوار بهداشتی پد روزانه است که بیشتر در دوران عادی و نه قاعدگی مصرف می شود. پد روزانه جذب پایینی دارد و برای لکه بینی یا جلوگیری از کثیف شدن لباس زیر در روزهای عادی مناسب است. این نوار بهداشتی های کوچک می توانند به همراه تامپون و کاپ قاعدگی مورد استفاده قرار گیرند تا نشتی های احتمالی و قطره ای را جذب کنند.

نوار بهداشتی نرمال

در این جا نرمال به میزان جذب اشاره دارد. این نوع از نوار بهداشتی جذب متوسطی داشته و در روزهای اول عادت ماهیانه و خونریزی شدید کارآمد نیست.

نوار بهداشتی ساده

در این جا منظور از ساده بدون بال است؛ که تنها با چسب زیرین خود بر لباس زیر نصب می شود. نوار بهداشتی بدون بال در اثر راه رفتن و فعالیت روزانه زیاد ممکن است لباس را خونی کند و یا با تکان خوردن فرد را آزار دهد.

نوار بهداشتی بالدار

نوار بهداشتی بالدار خون را از کناره ها به داخل هدایت می کند و استفاده راحت و آسانی دارد. با استفاده از این محصولات کثیف شدن لباس و جا به جایی نوار بهداشتی اتفاق نمی افتد و فرد می تواند احساس خوبی داشته باشد.

نوار بهداشتی سوپر

این محصولات جذب بسیار بالایی دارند و ممکن است بلندتر، حجیم تر و بزرگ تر نیز باشند. با استفاده از نوار بهداشتی های سوپر احتمال نشت خون به لباس به حداقل خود می رسد.

نوار بهداشتی مخصوص مصرف شبانه

نوار بهداشتی شب در روز نیز قابل استفاده است و علت نام گذاری آن جاذب بودن، بزرگ و پهن بودن و مشبک بودنشان است که نیاز به تعویض نوار بهداشتی در شب را از بین برده و قسمت عمده لباس زیر را اشغال می کند تا خون راه گریزی نداشته باشد. این نوار بهداشتی ها خواب راحتی را برای فرد فراهم کرده و برگشت مایع و حس رطوبت را به صفر میرساند.

نوار بهداشتی با رویه پنبه ای

پنبه ای بودن سطح نوار بهداشتی نرمی و راحتی را برای افراد به ارمغان می آورد و پوست های حساس را دچار سایش نمی کند. همچنین فرد به هیچ عنوان احساس خارش یا حساسیت نخواهد کرد.

نوار بهداشتی با رویه مشبک

بالاترین جذب ممکن برای یک نوار بهداشتی توسط مشبک بودن آن اتفاق می افتد و برای همه انواع پوست مگر پوست های حساس کارایی دارد. نوار بهداشتی مشبک حس خیسی و رطوبت را به کل از بین می برد و از بافت پنبه ای خشک تر است.

نوار بهداشتی معطر

استشمام بوی مطبوع در دوران قاعدگی از ویژگی های نوار بهداشتی خوب به شمار می رود و نوار بهداشتی های معطر می توانند چنین امکانی را به وجود آورند. البته مواد معطر به همان اندازه که دل انگیز و دوست داشتنی اند، ممکن است حساسیت ایجاد کنند و خطرناک باشند.

نوار بهداشتی مسافرتی

این نوار بهداشتی ها مناسب مسافرت اند و خیلی راحت و سبک به شمار می روند. بسته بندی کم حجم، وزن کم، دور ریزی آسان، عدم ایجاد حساسیت، ضخامت کم و قدرت جذب بالا از ویژگی های نوار بهداشتی خوب و مسافرتی اند.

نوار بهداشتی مخصوص ورزش

برخی از برندها نوار بهداشتی هایی متناسب با فعالیت بدنی زیاد و ورزش دارند که با قدرت چسبندگی بالا هرگز جا به جا نمی شود و با شکل پهن و عریض خود از نفوذ خون به لباس جلوگیری می کند.


/


خرید آنلاین نوار بهداشتی

خرید آنلاین نوار بهداشتی به راحتی از طریق فروشگاه بامو مارکت امکان پذیر است. در واقع قدیم ترها هنگام خرید نوار بهداشتی، مردم همچون کالای قاچاق و ممنوعه با آن برخورد می کردند و جوری فرایند خرید را پیش می بردند که به خودمان شک میکردیم نکند مرتکب جنایت شده ایم! اما خوشبختانه امروزه اوضاع کمی تلطیف شده است و شما با خیال راحت می توانید نوار بهداشتی مناسب را از از سوپر مارکت آنلاین بامو منارکت تهیه کنید.

نکته مهم

انتخاب مناسب و خرید نوار بهداشتی، یکی از راهکارهایی است که موجب خواهد شد تا دوران قاعدگی با احساس بهتر و خیال آسوده تری سپری شود. پس برای ایجاد این حس خوب در خود، بهتر است نهایت دقت و توجه را بر روی نوار بهداشتی داشته باشید تا از خطرات ناشی از عفونت و بیماری های مربوط در آن بکاهید.


معرفی بامو مارکت

مجموعه سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت با چندین سال سابقه فعالیت، از سال 1398 به صورت حرفه ای در زمینه فروش آنلاین و راه اندازی وب سایت فعالیت خود را آغاز کرد. با داشتن یک برنامه تجاری مناسب و چشم انداز مناسب توانست در سال های ابتدایی به جایگاه اول در شهر اراک و سپس استان مرکزی تبدیل شود. حال گسترش فعالیت این مجموعه در سراسر این افزایش یافته است. این به این معنی است که ما مشتریان از شهر ها و استان ها دیگر برای محصولات خود داریم.

مجموعه با مو مارکت به عنوان اولین سوپر مارکت آنلاین در اراک به این دستاورد خود می بالد و تلاش میکند که بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود ممکن است. همچنین ما در راستای تلاش خود برای بهبود شرایط جامعه و کمک به هم صنفان خود اقدام به ارائه مقالات تخصصی به صورت رایگان در وبلاگ خود نموده ایم. با این کار هم به افزایش فرهنگ خرید آنلاین کمک می کنیم و هم به همکارانی که میخواهند در این زمینه فعالیت کنند کمک رسانی خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: انواع نوار بهداشتی , نوار بهداشتی یکبار مصرف , پد پارچه ای , خرید نوار بهداشتی , خرید آنلاین نوار بهداشتی , سوپر مارکت آنلاین , بامو مارکت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انواع بستنی - 8 مدل بستنی در بامو مارکت
سه شنبه 23 مرداد 1403 ساعت 10:3 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

بستنی های زیادی در ایران با طعم های مختلفی وجود دارند بستنی های که از روی سلیقه هر فردی تهیه شده و به فروش می رسد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر انواع بستنی های محبوب در ایران و کل دنیا را در سایت بامو مارکت خواهید دید با ما همراه باشید.

انواع بستنی - 8 مدل بستنی در بامو مارکت

تاریخچه بستنی

بدون شک بستنی محبوب ترین دسر دنیاست. در تعریف علمی، بستنی نوعی دسری منجمد و مزه دار است که دارای حداقل ۱۰ درصد چربی شیر است. این میزان می تواند بین ۱۰ تا ۱۶ درصد متغیر باشد. اولین کارخانه بستنی سازی جهان در سال ۱۸۵۱ در آمریکا شروع به کار کرد. بستنی رفته رفته با سفر به هر منطقه جغرافیایی طعم های بیشماری را شامل شد. جالب است بدانید اولین حضور بستنی به شکل امروزی در ایران مربوط به دوره قاجار بود. زمانی که نوعی بستنی به نام بستنی اکبر مشتی با طعم زعفران ایرانی کام تهرانی ها را شیرین کرد. امروزه انواع بستنی در طیف متنوعی از مزه ها، رنگ ها به بازار عرضه می شود.

انواع بستنی به عنوان دسر

در این هوای گرم حتی با شنیدن نامش هم دهن آب می افتد، چه رسد به اینکه آن را در دست بگیریم و در حالی كه با حسرت به تمام شدنش نگاه می کنیم، از ذره ذره خنكی و شیرینی آن لذت ببریم. حدس تان درست بود؛ صحبت از بستنی است؛ یکی از محبوب ترین دسرها در جهان و ایران. خوشمزه ای كه البته همیشه و همه وقت می شود از آن لذت برد، حتی در اوج سرما و یخبندان. حتما می دانید که این خوراکی با همه لذتی که نصیب ما می کند، تنها از شیر و شکر تشکیل می شود؛ همین و بس!

اما موضوع به همین جا ختم نمی شود. تولید کنندگان بستنی برای اینکه آب بیشتری از لب و لوچه علاقه مندان و خواهان بستنی سرازیر كنند، طعم ها و سروشكل های متفاوتی به آن می دهند. شاید اگر اینگونه نبود، بستنی خوردن، جدا از فایده هایی كه برای سلامتی ما دارد، فعالیتی تفریحی و دورهمی به حساب نمی آمد. اینگونه است که انواع بستنی در دنیا و ایران ساخته و به دست مشتریان عرضه می شوند. از اینها که بگذریم، خود داستان اولین بستنی، چیزی کم از این خوراکی خوشمزه ندارد.

انواع

حتما شما هم كنجكاو هستید كه بدانید سر و كله بستنی از کجا پیدا شد؟ شاید بزرگترها یادشان بیاید كه در زمان های قدیم در ایران خودمان خوردن آمیزه برف و شیره انگور مرسوم بود؛ خوراكی لذیذی که به دلیل در دسترس نبودن امكانات سرمایشی، تنها در زمستان وجود داشت و در بهار و تابستان كسی رنگ آن را نمی دید.

به نظر می رسد كه این محصول خانگی را باید نخستین بستنی ایرانی خواند. با این حال بستنی به معنای امروزی اش، محصولی مدرن و جدید به حساب می آید. راستی اگر از همین اول گزارش، هوس خوردن بستنی كرده اید، ما مقصر نیستیم؛ این خاصیت بستنی است! شما می توانید به راحتی در همین فصل گرم سال بستنی خود به صورت آنلاین از سوپرمارکت آنلاین بامو مارکت از طریق همین سایت یا اپلیکیشن آن سفارش دهید. قبل از اینکه بستنی آب شود به دست شما می رسد!

بستنی سنتی اولین بستنی در ایران

انواع بستنی های محبوب که در جهان تولید می شوند از تمام میوه ها استفاده می نمایند و بصورت طبیعی تولید می شود برخی از افراد بستنی های مختلف دوست دارند که از طعم های مختلفی تهیه می شوند بستنی سنتی در ایران مورد توجه بسیاری از افراد می باشد.

سپس خامه، شكر و گلاب به آن افزوده می شد و نیز گیاهانی مانند ثعلب كه كار بستن این مواد را می کرد. سپس مخلوط را در قالبی فلزی می ریختند و قالب را در بشكه ای از یخ قرار می دادند و آنقدر آن را هم می زدند كه خود را بگیرد و بشود بستنی. بستنی ایرانی یا بستنی سنتی که امروز آن را می شناسیم، به همین شكل تولید می شد.

بستنی

رفته رفته بنا به ذائقه مردم ایران، در این نوع بستنی تغییراتی اعمال شد؛ مثلا در ابتدا شیری رنگ بود اما با افزودن زعفران ایرانی به آن، رنگ و بویی تازه به خود گرفت. همچنین افزودن پسته و نیز خامه خشك، به تدریج به آن تنوع داد. گفته می شود، اکبر مشتی با افزودن تکه های خامه خشک به بستنی، طعم و مزه ای خاص به آن بخشید. این كار به قدری مورد استقبال قرار گرفت كه امروزه بستنی سنتی بدون تکه های خامه دیگر اعتبار ندارد.

بستنی کیم محبوب خانواده ها - اقتصادی و خوشمزه

یکی دیگر از انواع بستنی ها بستنی کیم است. بستنی محبوب که با گذر زمان و امدن مدلهای جورواجور نه تنها محو نشد بلکه همچنان محبوب و بسیار پرفروش است. شرکتی در ایران وجود ندارد که در کار فروش بستنی باشد و کیم نفروشد!

همه ما با بستنی های چوبی كیم، به نوعی خاطره داریم؛ بستنی كه با لایه ای كاكائویی پوشانده شده و یکی از محبوب ترین خوراکی ها برای بچه محصل ها بود. معمولا در بوفه تمام مدرسه ها، فریزری برای نگهداری بستنی كیم وجود داشت تا هر زنگ تفریح، جوابگوی میل سیری ناپذیر دانش آموزان شود.

آنطور كه می گویند، بستنی چوبی نخستین بار توسط یك داروخانه دار در ایالت آیووا ساخته شد. او این ایده را از كودكی كه نمی توانست بین بستنی و آبنبات چوبی یکی را انتخاب كند الهام گرفت. جایگاه بستنی کیم در خاطرات ما، كاملا ایرانیزه شده است. خصوصا نوعی از آن با نام كیم دوقلو كه برای دوستان، برادرها و خواهرها معنای خاصی داشت. اگر هنوز هم به دنبال کیم دوقلو های دو داشتنی هستید میتوانید به راحتی از طریق سایت سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت آن را سفارش دهید.

خرید

لینک خرید بستنی دوقلو کیم

کیم دو قلودر معنای واقعی کلمه برای دو نفر بود. هیچ کسی دیده نشده است که کیم دو قلورا به تنهای بخورد! به این معنا كه دو نفر پول های شان را روی هم می گذاشتند و یک کیم دو قلو می خریدند و بعد، هر كدام یكی از چوب ها را میگرفت و میکشید تا بستنی به دو نیم تقسیم شود. به همین خاطر شاید باید کیم دو قلورا بستنی دوستی و برابری دانست. خصوصا اینكه با درآمد پایین برخی خانواده ها هم سازگار بود. گذشته از این ها، طعم شكلات شیرین روی بستنی كه با هر گاز تكرار می شد، یادآور خاطرات شیرین و ارزشمندی است كه به نوعی با این محصول خوشمزه، در ذهن ها ماندگار شده است.

بستنی یخی آلاسکا یکی دیگر از انواع بستنی

یکی دیگر از انواع بستنی بسیار محبوب در ایران بستنی یخی یا به اختصار آلاسکا است. بستنی که خوردن آن در بعد از ظهر جمعه ها بعد از یک روز گرم تعطیل لذت خاصی داشت! بستنی آلاسکا یا همان بستنی یخی هم برای خودش عالمی دارد. پایه آن آب است و معمولا با طعم های میوه ای تولید می شود. به این شكل كه با انجماد چاشنی مایعی نظیر انواع آب میوه به دور تكه ای چوب تهیه می شود؛ تقریبا با همان مایعی كه به شكل یخمک هم در بازار موجود است اما خب! این بستنی چیز دیگری بود. معمولا وقتی گرما بیشتر اذیت مان می كرد، بستنی یخی را ترجیح می دادیم و وقتی بسته آن را باز می گردیم، از احساس سرمای خوشایندش لذت می بردیم.

دلت هوس یه آلاسکای خنک کرده؟! مشکلی نیست با همین گوشی یا لپ تاپی که در دستت داری میتونی به راحتی از طریق سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت به عنوان اولین سوپر مارکت آنلاین در اراک خرید خود رو ثبت کنی. قبل از اینکه به انتهای این مقاله بررسی بستنی به دستت میرسه!

در آن سال ها البته طعم بستنی های یخی خیلی متنوع نبود و معمولا یا پرتقالی بودند یا با طعم هایی نزدیک به توت فرنگی. رفته رفته طعم های دیگری هم به بستنی آلاسکا اضافه شد. حس سرما زیر دندان و روی زبان، بهترین حسی بود كه بعد از چند ساعت بازی و ورزش می شد با بستنی یخی، آن را تجربه كرد.

اسکمو

البته ناگفته نماند كه نمونه های خانگی بستنی یخی هم دوستداران خودش را داشت. معمولا مادر ها ظرف های پلاستیکی مخصوصی را با شربت های مختلف پر می کردند و آنها را در جایخی یا فریزر قرار می دادند. بعد از چند ساعت، بستنی آلاسکا كه در برخی از جاهای ایران به آن بستنی اسکمو هم می گفتند، آماده بود؛ از طعم آلبالو گرفته تا لیمو و اسکیمو یا اسکمو همچنان در گیلان به شدت طرفدار دارد. بهترین اسکمو ها را می خوای بخوری حتما یه سر به رشت بزن!

بستنی میوه ای - متنوع مناسب هر ذائقه

یکی دیگر از انواع بستنی هایی که شما می توانید به راحتی در سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت پیدا کنید انواع بستنی میوه ای است. ورود بستنی میوه ای به بازار بستنی فروشان، سال ها بعد از رواج بستنی سنتی یا بستنی زعفرانی اتفاق افتاد. خصوصا كه استفاده از طعم ها و عصاره میوه ها بیشتر یك فرآیند صنعتی است و نمی توان انتظار داشت كه به شكل سنتی، قابل توسعه باشد. شما می توانید انواع بستنی میوه را در بسته بندی های جذاب با طعم مختلف به راحتی سفارش دهید. برای این کار به راحتی می توانید از طریق لینک زیر در داخل سایت بستنی مد نظر خود را انتخاب کنید. برای ورود روی عکس زیر یا اینجا کلیک کنید.

بستنی

آمدن بستنی میوه ای با طعم های مختلف، ذائقه های مختلف را به خود جلب كرد و در ادامه، صنعت بستنی سازی روزبه روز طعم های تازه ای را به بستنی ها اضافه كرد؛ تا جایی که امروزه می توان در برخی بستنی فروشی ها، بستنی هایی را با 100 طعم مختلف سفارش داد.

بستنی قهوه - جدید خوشمزه و پرطرفدار

یکی دیگر از انواع بستنی که در سال های اخیر به شدت پر طرفدار شده است بستنی قهوه است. از آنجایی که خیلی از افراد طرفدار نوشیدن قهوه هستند- چون هم طعم خوبی دارد و هم کمی به رفع خستگی كمك می كند- بستنی با طعم قهوه هم طرفدار های زیادی دارد؛ خصوصا در فصل گرما كه نوشیدن قهوه تحمل گرما را بیشتر می كند، خوردن بستنی با طعم قهوه می تواند بسیار لذت بخش باشد.

شما می توانید انواع طعم های شکلاتی و قهوه را به راحتی در فروشگاه سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت پیدا کنید. برای این منظور کافی است روی عکس زیر کلیک کنید تا وارد بخش بستنی ها شده و از تنوع محصولات شگفت زده شوید! ما برای هر سلیقه ای طعم مخصوصی تهیه کرده ایم!

بستنی

البته در این بین شرکت های مختلف سعی کرده اند که طعم شیرین بستنی را با قهوه و دیگر موارد ترکیب کنند تا مزه های جالبی به دست بیاورند. به عنوان مثال ترکیب بستنی با بیسکویت و قهوه یک یاز مواردی است که در سال های ایر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. همچنین ترکیب بستنی با قهوه و تکه های شکلات!

بستنی قیفی! محبوب پرطرفدار رقیب سرسخت کیم!

یکی دیگر از انواع بستنی پر طرفدار که در ایران و در دنیا به شدت پر طرفدار است بستنی قیفی است. در گذشته بستنی قیفی تنها با دستگاه های بستنی ساز پرمی شد. بستنی فروش اهرمی را پایین می کشید و بستنی از زیر آن به بیرون پمپاژ می شد. در این نوع از بستنی، شكل و شمایل بسیار مهم است. هر چقدر كه بستنی ظاهر مرتب تر داشته باشد، خوردنی تر می شود. به همین خاطر پر كردن آن، بلدیت خاصی می خواهد. هنوز هم می توانید بستنی قیفی های این شکلی را در خیابان های شهر پیدا کنید. این نوع بستنی ها برای خانواده ها بسیار پرطرفدار است و کوچک و بزرگ از آن لذت می برند!

فروشگاه بامو مارکت به عنوان سوپر مارکت آنلاین در شهر اراک بستنی قیفی به همان شکل دهه 70 را به فروش می رساند. شما می توانید برای انتخاب و خرید این نوع بستنی دوست داشتنی با همان طعم های قدیمی و حتی طعم های جدید روی عکس زیر یا همین متن کلیک کنید.

بستنی

بستنی فروش باید در عین حال كه با یك دست اهرم را پایین نگه می دارد، باید قیف نانی را طوری زیر دستگاه بچرخاند كه بستنی به شکل مارپیچ روی نان سوار شود. بعضی از دستگاه ها كه قابلیت ساخت دو طعم بستنی را دارند، امكان بستنی های دورنگ با دو طعم متفاوت را ایجاد می کنند و در پایان، شكلات مایعی روی بستنی ریخته می شود. گفتیم که این نوع بستنی، پیش تر تنها با دستگاه های بستنی سازی که در مغازه ها قرار داشت و مواد اولیه (شیر، شكر، ثعلب و ) را به بستنی تبدیل می كرد، پر میشد اما در سال های اخیر، بستنی قیفی به شکل صنعتی و کارخانه ای نیز تولید می شود.

نانی یا حصیری؟ مسئله این است!

یکی دیگر از انواع بستنی در ایران بستنی نانی یا حصیری است. به شخصه به عنوان نویسنده این مقاله هنوز هم که هنوز است به دنبال بستنی های حصیری سه گوش که در سوهانی های بین راهی قم تهران به فروش می رسیدند هستم! بستنی حصیری یا بستنی نانی یک دیگر از انواع بستنی است که برخی از افراد از آن به اشتباه به عنوان بستنی سنتی یاد می کنند. در حالی که اینگونه نیست. معمولا بستنی های زعفرانی که دارای مغز گردو هستند به صورت بستنی حصیری به فروش می رسند!

در واقع عنوان این نوع از بستنی هم به شكل ارائه آن مربوط می شود اما معمولا نوع بستنی ها، بستنی زعفرانی است؛ یعنی همان بستنی زعفرانی ایرانی كه ممد ریش و اکبر مشتی برای نخستین بار آن را تولید کردند، با قرار گرفتن در میان دو تكه نان مخصوص برشته شده و طرح دار، می شود بستنی حصیری یا نانی. به همین خاطر می توانید هنگام خریدن بستنی سنتی، از بستنی فروش بخواهید كه آن را به صورت بستنی حصیری برای تان آماده كند.

نانی

بستنی نانی و حصیری، یك روش سرو است كه حتی می توان آن را برای سایر انواع بستنی هم به كار برد. این شكل از بستنی كه گاهی هم در تهیه آن به جای نان از ویفر استفاده می شود، در جهان به عنوان ساندویچ بستنی شناخته می شود و مانند بستنی قیفی، سالهاست که کارخانه های بستنی سازی برای جذب مشتری بیشتر از این شیوه سرو بستنی استفاده می کنند. حتی برخی از تولیدکنندگان بستنی از بیسکوییت و كیك به جای نان نیز استفاده می كنند كه البته احتمالا محصول آنها دیگر مشمول تعریف بستنی حصیری نمی شود.

بستنی لیوانی- همه نوع و همه طعم

یکی دیگر از انواع بستنی که در ایران به فروش می رسد و بیشتر به خاطر نوع بسته بندی آن معروف شده است بستنی لیوانی است. شاید این نوع بستنی به عنوان یکی از مدل های بستنی دسته بندی نشود اما نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت. بستنی لیوانی به خاطر ماهیت و نوع بستنی که دارد به شدت مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. عکس زیر به خوبی مقدار محبوبیت بستنی لیوانی را نشان می دهد. تنوع طعم ها و مزه ها به خوبی در این عکس قرار داده شده است. نکته قابل توجه این است که تمامی این مدلهای بستی در سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت قابل خرید هستند! برای خرید آنها روی عکس زیر یا همین متن کلیک کنید.

بستنی

در واقع در بستنی لیوانی دیگر ظاهر بستنی خراب نمی شود! بسته بندی و حمل و نقل آن آسان تر است. به خاطر شکل بستنی دیگر محدودیتی در کار نیست و می توان انواع طعم ها و مزه ها در بستنی لیوانی استفاده کرد. امروزه یکی از متنوع تری مدل های بستنی در بستنی لیوانی یافت می شود! تقریبا هر طعم و مزه و شکلی را می توان در بستنی لیوانی قرار داد!

سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت

سوپر مارکت آنلاین اراک که با نام بامو مارکت شناخته می شود یکی از بهترین و کاملترین سوپر مارکت های آنلاین در ایران است. شما میتوانید به راحتی نسبت به خرید انواع بستنی و مواد غذای از این سوپر مارکت اقدام نمایید.

فرقی نمی کند در کجای ایران هستید، سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت می تواند به راحتی محصول خریداری شده توسط شما را به محل زندگی شما ارسال کند. شما می توانید با مراجعه به صفحه ی هر محصول در سایت یا اپلیکیشن بامو مارکت، مشخصات و قیمت آن را بررسی کرده و عکس محصول را مشاهده نمایید و در صورت تمایل از این محصول خرید آنلاین انجام دهید.



:: برچسب‌ها: انواع بستنی , کیم دو قلو , بستنی یخی , بستنی سنتی , بستنی حصیری , بستنی لیوانی , سوپر مارکت آنلاین , بامو مارکت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0